POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA


Współorganizatorami wydarzenia są: Katedra Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa i Studenckie Koło Naukowe „Badamy Reklamy”. Początek – o godz. 9. Do udziału zaproszeni zostali przedstawicieli różnych dziedzin naukowych, a także praktycy w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej. Pierwsza konferencja naukowa z cyklu "Obszary reklamy" skoncentrowana będzie na zjawisku tabu w reklamie. Spotkanie ma pozwolić na szeroką refleksję dotyczącą tego, co jest akceptowane w odniesieniu do komunikatów reklamowych (komercyjnych, społecznych, politycznych), a co normy te przekracza, wywołując społeczny sprzeciw, czasem oburzenie. Konferencja będzie też szansą na zastanowienie się nad tym, co zyskują nadawcy, naruszając swoimi reklamami powszechnie przyjęte normy społeczne, a co tracą lub stracić mogą. I jak z takimi sytuacjami sobie radzą. Więcej informacji: http://wh.tu.koszalin.pl/art/736