2016-11-09 00:00:00 +0100
2016-11-09 00:00:00 +0100
TechKlub Koszalin #11

Agenda spotkania: 15:00 – 17:00

1. Relacje w biznesie jako fundament sukcesu firmy

2. Potrzeby klientów i ich zmiany na przestrzeni ostatnich lat

3. Systemy zarządzania relacjami z klientem (Costumer Relationship Management – CRM)

4. Marketing relacyjny i zindywidualizowany zamiast masowego

5. Budowanie długoterminowych relacji zamiast pojedynczych transakcji

6. Dyskusja i podsumowanie

Spotkanie poprowadzi

Beata Woźniak trener umiejętności psychologicznych w biznesie, coach.

Od osiemnastu lat zajmuję się coachingiem i szkoleniami dla firm i osób indywidualnych z zakresu psychologii w biznesie i rozwoju osobistym. Specjalizuje się w budowaniu relacji i zarządzaniu relacjami, inteligencją społeczną, rozwiązywaniu konfliktów i strategii negocjacyjnych, zarządzaniu zespołem, stresem i rozwojem człowieka w ujęciu holistycznym. Jestem praktykiem w zakresie zarządzania zespołem, prowadzenia negocjacji i facylitacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych strategii w rozwoju potencjału ludzkiego.

 Moimi klientami m.in. byli: przedsiębiorstwa produkcyjne, firmy IT, firmy farmaceutyczne, firmy usługowe, hotele, branża HoReCa, ministerstwo rozwoju regionalnego, ministerstwo zdrowia, urzędy, uczelnie wyższe, kluby sportowe, organizacje pozarządowe.

Moja pasją jest człowiek i jego potencjał, dawanie ludziom skrzydeł i uczenie ich jak osiągać cel.